Tricking Guyz | MP_Fotografia od kuchni

Tricking Guyz


Parę dni temu byłem na sesji z chłopakami od tak zwanego trickingu, czyli czymś w stylu połączenia sztuk walki z gimnastyką artystyczną, generalnie show.Z Tomkiem już wcześniej się spotkaliśmy.
Tym razem zaczęliśmy przy zachodzącym słońcu, w okolicach zamku, a skończyliśmy przy zupełnej ciemności doświetlani dwoma lampami, oświetleniem murów i srebrną belndą. Próbowałem na zmianę to zatrzymać ruch, to rozmazać, a wynik jaki jest każdy widzi, zapraszam i sam sobie już obiecuję, że jeszcze się powtórzy!
 
 
 

Jednej rzeczy na pewno się nauczyłem na tej sesji - nie siedź bez ruchu w jednym miejscu wieczorem w sandałach. Zostałem po prostu zjedzony przez komary, moje obie stopy są rozmiaru słoniowego, ledwo chodzę... nie wiedziałem że mam uczulenie na komary!...  w zasadzie najczęściej po prostu mnie nie gryzły... Teraz wiem - strój fotografa składa się z długich spodni, długiej koszuli i wysokich butów...

Posted by Picasa

Udostępnij korzystając z:

Wasze Wypowiedzi

0 komentarze :