Toruń w Przestrzeni Kosmicznej razem z NASA | MP_Fotografia od kuchni

Toruń w Przestrzeni Kosmicznej razem z NASA




Ciekawe kto z Was choćby przypuszczał, że w Toruniu mogłaby się odbyć się konferencja poświęcona lotom załogowym w kosmos i technologiom kosmicznym w szerokim znaczeniu, w dodatku z udziałem takiej organizacji jak NASA. Pewnie mało kto... a mnie udało się uczestniczyć w takiej konferencji w ostatnią sobotę jako fotograf, dzięki uprzejmości firmy ABM Space Education.  Taaak mało kto wie, że Toruń powoli staje się kolebką polskiej astronautyki.
A gdzie byłem i co widziałem sami sprawdźcie!

Podczas konferencji odbył się także pokaz zwycięzkiego łazika polskiej konstrukcji z tegorocznych zawodów w USA

Mówiło sie o rzeczach tak dla mnie abstrakcyjnych jak planetarny PR...
Kolejnym punktem była prelekcja dotycząca kierunków badań NASA w ostatnich latach poświęcona młodzieży. Prezentacja odbyła się w Liceum Ogólnokształcącym numer I w Toruniu. Jak widać na obrazku chwila była podniosła...

...a sam Mikołaj Kopernik udzielał się w dyskusji



Zresztą pod sam koniec delegacja skoczyła odwiedzić Mikołaja w jego domu.



 
Po raz kolejny potwierdził się fakt, że może nie zgłębiłem wielu tajników fotografii, może nie trafiłem na listę najbardziej "Hot" fotoreporterów... ale to gdzie byłem i co widziałem to moje!
Posted by Picasa

Udostępnij korzystając z:

Wasze Wypowiedzi

0 komentarze :