Propagandy nadszedł czas | MP_Fotografia od kuchni

Propagandy nadszedł czas

Tym razem zdjęcia robiłem na konkurs.
Konkurs w firmie, w której pracuję, a zatem... czysta propaganda :) Tak też podszedłem do tematu i postanowiłem zrobić coś co zobrazuje wartości jakie się propaguje w mojej firmie. Wybrałem dwie z pośród nich - Ścisła współpraca i Wola zwycięstwa...






Oczywiście nie omieszkam się pochwalić, jeżeli osiągnę jakiś sukces w dziedzinie propagandy!

Zdjęcia wyszły mi dokładnie tak jak planowałem - patetyczna propaganda...

W pewnym stopniu inspirację do zdjęcia z paczką płatków brałem ze znanego pomnika Amerykańskich żołnierzy 'Ivo Jima Monument' dlatego pierwsze z nich jako 'bardziej zaangażowane' bardziej przypada mi do gustu... choć nie można powiedzieć, że kolega z płatkami na drugim nie jest zaangażowany :)

No i dziękuję aktorom! koleżankom i kolegom z pracy... :)

Udostępnij korzystając z:

Wasze Wypowiedzi

0 komentarze :