Jestem na 'Pierwszej' | MP_Fotografia od kuchni

Jestem na 'Pierwszej'

TATAAAAAM! Moje zdjęcie trafiło 1.10.08 na pierwszą stronę galerii w Pisasaweb Googla, jako 'featured Photo' Czasem trzeba przeładować stronę, bo nie za każdym razem się pojawia, no ale i tak jest jednym z około dwudziestu :)


Zauważyłem dopiero wczoraj, bo zastanawiałem się skąd nagle dostaję dziesiątki komentarzy do zdjęć z mojego albumu, podczas gdy przez poprzedni rok miałem zaledwie kilka.

Zdjęcie w pełnej krasie poniżej. Zrobione w Czarnogórze w miejscowiści Petrowac na moru pod słońce (F:26mm A:11 S:1/320s). Był piękny, gorący wieczór, a słońce powoli szykowało się do zachodu. Nie poddane żadnej dodatkowej obróbce poza standardową korekcją ekspozycji.


Ech ta sława... :)

Udostępnij korzystając z:

Wasze Wypowiedzi

0 komentarze :